Gossip.



Jag sitter just nu och tittar på Gossip girl. Jag har ju si sådär 24 avsnitt att ta igen så jag har att göra hela kvällen, för jag är själv hemma nämligen. Jag hatar att vara själv hemma, men nu är det ju ljust ute och det är mycket bättre än när det är mörkt. Jag klarar inte av att vara själv när det är mörkt, då jag är galet mörkrädd.

Btw, hur snyggt är det inte med skoluniform. Jag tycker defenitivt att det borde införas i sverige också. Fast å andra sidan så spelar det ju faktisk inte någon roll för jag slutar ju faktiskt snart. Men fint är det allt. Jag ärlskar Gossip Girl och jag kan fatta hur jag kunde sluta titta på det. Puss!

Kommentarer
Postat av: Trees

Hittade du sidan jag länkade:D? hihi

fan va bra det där programmet är, även om det är lite way out of reality:P

2009-05-08 @ 14:43:57
URL: http://mangofisk.blogg.se/
Postat av: mickilicious

jo det är jätte snyggt med skol uniform skulle vara häftigt om dom kunde ha det här i sverige med:) Men gossip de klarar jag inte av att se;P Börja se när det kom, men såg inte många avsnitt:)

2009-05-08 @ 20:27:15
URL: http://mikaelaflisanfrejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0