Jävla Bomb!



Jag blir så himla förbannad på västtrafik. Imorse så sköt polsen tydligen sönder en misstänkt bomb vid Frölunda. På grund av detta så tog det 45 min till den hållplatsen som jag skulle byta vid. vilket brukar ta 15 igentligen. När jag väl kommer fram så går jag på spårvagnen, kommer knappt på för folk är dumma i huvudet och vägrar flytta på sig. när jag har kommit på och stått på spårvagnen i 10 min och väntat på att den skall börja rulla då ropar dem ut att spårvagnen inte skall gå utan att den bakom skall gå. Alla får gå av och vänta tio min på nästa ute i kylan. J då kommer det fram en tjej och säger. Spårvagnen skallvisst gå. det var fel på infon. Vad fan??!! Det tog min 1 tim och 20 min att komma till skolan. vilket brukar ta 45 min annars. När jag väl kommer till skolan så får jag veta att min lektion är inställd och jag börjar klockan 11. Fan fan fan! Ja det här var min morgon. Toppen!
Kommentarer
Postat av: Ines

Du kan se det från den ljusa sidan, att du inte missade något från din första lektion iaf! ;)

2009-03-25 @ 13:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0