Fågel, fågel.


Bild: Flickr

Jag tror aldrig att jag har pluggat så mycket som jag har gjort idag, och då menar jag aldrig någonsin. Jag har pluggat samhäll B, projekt och natur B. Det är ju helt otroligt vad duktig man kan vara. Men konstigt nog så känner jag mig inte speciellt duktig. Jag trodde att det skulle kännas lite bättre och lite lättare att andas nu. Men det gör det inte för jag vet att jag har minst lika mycket kvar.

Just nu önskar jag att jag var en fågel så att jag kunde flyga långt bort härifrån, så långt jag bara kunde. För just nu i det här ögonblicket så vill jag inte vara här. Jag behöver komma bort från all stress och all press som finns överallt nu. Jag behöver lugn och ro, jag vill inte tänka på något, absolut ingenting. Men det går ju inte. God natt. Puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0