Det vankas bal.


Underbar balklänning från femtiotalet. Det är så fint med tyll. För er som inte vet det så älskar jag allt som har med femtiotalet att göra. Okey kanske inte allt. Men alla fina bilar, musiken och alla vackra kjolar.


Agyness deyn. Hur fin är inte hennes klänning? En sådan ljuvlig bakelse skulle jag mer än gärna bära på min bal. Här är det också en massa tyll. Jag har tyll på klänningen som jag skall ha på mig med. Men under själva kjolen så att den fluffas upp sådär lite fint.

Jag är så glad! Imon skall jag åka och hämta balklänningen som jag skall hyra av en tjej som har sytt och designat den helt själv. Den är galet snygg och ser inte ut som en typisk balklänning. Men jag gillar inte sådant där. Jag har aldrig gillat klänningar igentligen, speciellt inte långa som går ända ner till marken. Klänningen som jag kommer att ha på mig går till knäna och är lila i grunden, sedan svart spets i ryggen och en svart stor luva. Hur ballt låter inte det? Klänningen sitter som ett smäck och jag kommer att vara så snygg på balen. Snutten har jag tvingat på en lila slips så att vi skall matcha. Vi lär ju helt klart vara det snyggaste paret på balen. Bild på klänningen kommer på söndag då det är dags för bal =) Puss och godnatt sötingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0