Tonight is the prom.


Bild: The Selby

Om 1,5 timma så skall jag börja göra mig i ordning inför balen. Man måste ju börja i tid ifall att man måste tvätta bort sminket och börja om igen, eller tvätta ur håret och börja om där med. Det är mycket som kan gå snett när man är ute efter perfektion.

Igår var vi i Tyskland. och det var hur mysigt som helst! Så nu har jag Champagne till studenten. Denna helgen är hur bra som helst. Eller den har varit det hitills iallafall. Så nu skall bara kvällen bli lika lyckad den med och det har varit den bästa helgen på länge. "peppar peppar ta i trä". Imon får ni se fin fina bilder på mig i klänningen och även på stiliga snutten i sin kostym. Åh det här kommer att bli så bra, jag känner det. Hoppas att eran dag/kväll bli helt underbar. Puss!
Kommentarer
Postat av: natta

hoppas du får en jätterolig kväll!

2009-05-10 @ 11:32:18
URL: http://almond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0