Jag kan inte sova.



Jag sitter och lyssnar på den här låten och tänker på allt och inget som gör att jag inte kan sova. Men det gör inte så mycket för jag kan gå upp när jag vill imon.
Jag skall hjälpa syster att leta jeans i stan imon. Sedan skall vi spana in hbt festivalen tillsammans med mamma och sedan skall jag hem och ha myskväll med min bumbibjörn. Kommer att bli en grym dag, det känner jag på mig.

Jag satt och pratade med min bästa vän My förut. Fan vad jag saknar henne. Hon är ta mig fan en riktig vän. Det kan ha gått månader då vi inte har setts men vi har alltid lika kul ändå. Vi kan bestämma oss för att ses och sitta i ett rum hela dagen och bläddra i tidningar utan att säga ett ord utan att det blir jobbigt tyst. Vi ställer alltid upp för varandra och vi skulle gå igenom eld och vatten för varann. Vi har varit bästa vänner i 11 år nu. Man kan inte ha en finare vän =) Jag var bara tvungen att få ur mig det här. Åhh puss puss puss och sov så gott sötnosar!
Kommentarer
Postat av: LoEm

Lyx eller budget?

Postat av: natta

imogen heap är fin!

2009-05-16 @ 10:15:46
URL: http://almond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0