Boring.


Snyggt.

Idag har jag faktiskt pluggat för omväxlighetens skull. Jag fick klart Novellen på 7 sidor och min dikt i Litterär Gestaltning. Så nu har jag bara reflektionsloggen kvar där. Vilket känns riktigt skönt. Jag känner mig väldigt duktig när det kommer till den här kursen faktiskt då det är den enda kursen som jag haft under dessa tre åren där jag har lämnat in precis allt i tid.

HBT festivalen har börjat och jag kanske skall in till järntorget imon för att spana in den lite grann. Om jag hinner vill säga. Jag skall träffa snutten imon också, känns som om jag inte har träffat honom på evigheter, saknar honom :( Jaja imon blir det bättre. Skall bli skönt att äntligen få komma ut lite imon med, då jag har legat hemma hela veckan. Puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0