Let's Bowl.






I fredags så var jag och pussen och bowlade. Det var så himla roligt, det var längesedan jag bowlade nu. För er som inte visste det så har jag faktiskt spelat bowling en gång i tiden i hela 6 år tränade jag. Varför jag slutade det vet jag inte.

Det var lite nostalgi över det hela då jag och pussen hade en av våra första dejter i den där bowlinghallen. Så kul att titta på protokollet från första gången som snutten hade sparat. Datumet var 2006-12-18. Det var så sjukt länge sedan. Vi har fortfarande lika kul tillsammans. Pussen hade förbokat en bana och valt namn och allting. Mitt namn under kvällen var kaksmeten och pussens var slickepotten, ja jag har alltid sagt att han är lite egen. Puss!
Kommentarer
Postat av: Daniel

Vi ser grymt proffisga ut :D

2009-04-06 @ 11:48:40
Postat av: Viktoria

Åh vad kul att bowla. Det var riktigt länge sen från min sida...men någon gång ska man väl lyckas ta sig iväg :)

Kika gärna in på min blogg.

2009-04-07 @ 10:31:08
URL: http://viccivicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0