Tillbaka till verkligheten.


Bild: Icanteachyouhowtodoit

Förlåt för sjukt dålig uppdatering. Men jag har haft fullt upp med att njuta av en ledig helg. Jag, syster och snutten har varit i jönköping. Pussens tjejkompis fyllde 30. Så vi var där för att fira henne.
Jag fick även se pussens skola. Det var roligt att få en bild på allt. Han studerar i jönköping nämligen.
Annars så har helgen bjudit på grillning och kubb för det mesta. UNDERBART! Idag är det tillbaka till verkligheten som gäller. Sitter just nu i skolan och väntar på att lektionen skall börja. Jag orkar inte, jag är så himla trött. Hoppas att eran dag blir toppen. Puss!
Kommentarer
Postat av: natta

du har fått en blogaward av mig!

2009-05-04 @ 14:08:04
URL: http://almond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0