Redovisning och tyskland.


Fint.

Sitter i skolan nu och pluggar det sista inför Natur B redovisningen som vi skall ha nu om 25 min. Uff då, jag vill verkligen inte! Jag har inte ens gjort uppgiften rätt, på grund av att min lärare inte svarade på fårgorna som jag har ställt till honom. Vilket har gjort att jag har gjort min uppgift utan nån som helst vetskap om vad jag skall göra. Jaja jag lär ju skämma ut mig själv, men så får det ju bli.

Ikväll blir det myskväll med hela familjen, härligt! Vi åker till tyskland imon för att handla lite gott till studenten. Lovely! Det är första gången som jag besöker tyskland. Jag får la se om det är ett trevligt land, och om jag någon gång kommer att återvända. Men jag tror faktiskt inte det. Gud vilka fördomar jag har. Puss!
Kommentarer
Postat av: Trees

haha fan va gött jhanna:D CONGRATS säger man dåååå va:D Konstigt att han inte svarar på ditt mail dock haha! Hoppas du får det kul i tyskland me el familj +loverboy ;)

2009-05-08 @ 20:22:41
URL: http://mangofisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0