Han stal mitt framför ögonen på mig.



Idag har jag jobbat hela dagen. Segt! Det obehagligaste hände mig idag. Det var en tjej i 25-års åldern, med pojkvän och son och pojkvännens kompis var med. pappan och kompisen var drogpåverkade och gick runt och sparakade på allt och betedde sig allmänt underligt. Det kom kunder springandes till oss i personalen och sa dem kommer att själa för dom står och proppar ner massa saker i en plastpåse. Vi kan inte anklaga kunden för något om inte vi själva har sett det. Jag skulle hämta ett hopprep åt kompisen och han var drogpåverkad, för han betedde sig alldeles för konstigt och han var alldeles för väck i skallen för att vara påverkad av alkohol. När jag kommer tillbaka till honom med hopprepet så var det någon som hade kastat ut en Ben 10 dräkt till honom som han tog upp och gick ut med. Det var en stor man i 25-års åldern som var drogpåverkad. Vad fan skulle jag göra?! Uff och fy, det var obehagligt. Hur kan man som föräldrar stå och stjäla mitt framför ögonen på sitt barn? Jag säger ju det att vi har dem värsta kunderna i sverige. Puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0