Jävla kärring!

Dem som känner mig vet om att jag hatar kunder. Ja förlåt, men vi på toys"R"us har dem värsta kunderna i sverige.  För er som inte vet så arbetar jag på Toys"R"us, en leksaksbutik här i göteborg. Och igår när jag stod i kassan så fick jag skäll av en tant som flippade ur. Jag hörde henne inte men kunden som jag stod och hjälpte sa: Skit i henne, jävla kärring hon fattar ändå ingenting. Jag förstod inte vad han menade så jag höll bara med. Sedan kommer Dennis min kollega fram och säger: Vad var det med hon tanten? jag fattade ingenting. så sa han: Ja men hon röt ju åt dig. haha jag bara: vad snackar du om??
Han: Hon frågade något och då sa du vänta lite för du hjälpte en annan kund och då röt hon: Nej jag tänker fan inte vänta jag är så jävla trött på dig nu!!! Så vände hon på klacken och gick.

Haha och jag, ja jag missade hela händelsen och då var det ändå mig det handlade om. Och jag hade tydligen bara bett henne vänta lite. Kunder!!! Jag säger ju det, jag hatar dem!

Puss!
Kommentarer
Postat av: natta

sjukt!

2009-04-14 @ 12:22:57
URL: http://almond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0